SEPET
11.02.2021 // ETKİNLİKLER // İnanç Çakıroğlu

Bir Markadan Fazlası: The Hundreds

Bobby ve Ben Hundreds tarafından 2003 yılında kurulan The Hundreds, sıradan giyim markası değil. The Hundreds, bakış açısı kendisine yakın olan insanlar için 'bir yaşam tarzı projesi'. Kaliforniya ve Los Angeles'ın alt kültürlerinden beslenen The Hundreds, bir marka ve medya platformu olarak dünyanın ilk sosyal ticaret şirketi olarak görülüyor.





Moda dünyasına giren birçok sokak giyim markası arasında The Hundreds muhtemelen en cesur ve en cüretkar olanı sayılabilir.  Kaliforniya sokak kültüründen ilham alan Los Angeles merkezli bir kıyafet ve aksesuar markası olan The Hundreds, bugün kaykay, sörf, hip-hop ve punk tutkunu birçok kişi tarafından bir "yaşam tarzı" projesi olarak kabul ediliyor. Bu anlayışla ve bu algıyla birlikte dünyanın ilk "sosyal ticaret" şirketi olarak tanılıyor. The Hundreds kendi web sitelerindeki hakkında kısmında The Hundreds'ı; "Klasik Kaliforniya Sokak Giyim markasını ve Küresel Sokak Giyimine adanmış medya platformunu barındıran iki bölümlü bir proje" olarak tanımlıyor. 18. yaşında küresel bir marka olan The Hundreds, hem bir giyim markasını hem de online bir dergiyi barındıran 2 bölümlü bir yaşam tarzı projesi olarak hayatına devam ediyor.




2003 yılında Bobby Kim (Bobby Hundreds) ve Ben Shenassafar (Ben Hundreds) tarafından kurulan bu proje, üründen çok insana değer verme mentalitesiyle hareket ederek Kaliforniya alt kültüründeki kitleleri dışarıya yansıtmayı amaçlıyor. The Hundreds, bugüne kadar hikayelerine ve bakış açılarına ışık tutan büyük markalarla onlarca iş birliğine imza atmayı da başardı. Bu iş birliklerinde The Hundreds'a ortaklık yapanlar arasında adidas, Puma, Disney, NBA, Champion, DC Comics (Batman) gibi markalar da oldu.








The Hundreds markasıyla üretilen yüzlerce ürün, Kaliforniya'nın sokak kültüründen ve Los Angeles'ın alt kültürlerinden ilham alınarak tasarlandı. Tasarımlar, 80'lerin sörf tişörtlerini, 90'ların bağımsız kaykay şirketlerinin ürettikleri grafikli tişörtlerini ve milenyumun sonlarında sokak kıyafeti adıyla çıkarılan polar, dış giyim ve aksesuar ürünlerini anımsatıyor.






İnsan biçiminde bir siyah bomba logosu (Adam Bomb) yer alan grafikler yer alan tişörtler ve hoodie'ler, artık The Hundreds'ın imzası haline geldi. The Hundreds'ın kurucusu Bobby,  markanın renkli ürünlerinin yanı sıra her sezon bir siyah ürün grubunun olmasını; "LA'deki 80'ler tamamen siyahla ilgiliydi. Oakland Raiders, N.W.A., Guns N’Roses, Sunset Strip, Black Flag. Ve sonra 90'lar çılgın ve bağımsız kaykay markaları ile ilgiliydi ve işte o zaman renkler patladı. Ve biz bu iki nesil boyunca büyüdük, bu yüzden yaptığımızın yarısı siyah, diğer yarısı ise bir renk çeşitliliği." olarak açıklıyor.

BÜLTENE KAYIT OL!

YENİ ÇIKAN ÜRÜNLER, ETKİNLİKLER, HABERLER VE DAHA FAZLASI İÇİN KAYIT OL.